De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips XD8121/10 Tas op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sam1984 30-06-2024

Een prima keuze als je op zoek bent naar kwaliteit en gemak

Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

Ik heb de Philips 8000 series Stofzuiger XD8121/10 twee weken lang mogen testen en ben best tevreden over de prestaties. Het gebruiksgemak is top; hij is lekker licht en wendbaar, waardoor stofzuigen bijna een plezier wordt. Dankzij het lange snoer van 12 meter kon ik de hele trap in één keer doen zonder van stopcontact te wisselen. Ideaal!

Het TriActive mondstuk en LED-verlichting zijn super handig. Je ziet elk stofje, zelfs in donkere hoekjes. En voor huisdiereigenaren is dit een zegen, hij verwijdert moeiteloos dierenharen van meubels en tapijten.

Onderhoud is eenvoudig met de ruime 4-liter stofbak, maar de stofzakken maken hem wel prijziger in gebruik. De zuigkracht is prima aanpasbaar, maar op de hoogste stand maakt hij wat meer geluid.

De geïntegreerde borstel aan de steel is echt slim bedacht. Voor elke hoek en traptrede heb je meteen het juiste hulpmiddel bij de hand. Hij rijdt soepel mee, dankzij de grote wielen, en alle onderdelen klikken stevig en makkelijk vast.

Al met al is deze stofzuiger gebruiksvriendelijk, krachtig en veelzijdig, maar houd rekening met de extra kosten voor stofzakken. Een prima keuze als je op zoek bent naar kwaliteit en gemak.

Pluspunten

• meubelmondstok
  • Licht
  • Wendbaar met grote wielen
  • krachtig
  • meubelmondstok

Minpunten

• geluid
  • verborgen kosten stofzuigerzakken

e*******@h********* 29-06-2024
Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

Deze Philips Performer LED 8000-serie met stofzak is echt een fijne stofzuiger. Na een korte testperiode, vind ik het een mooie stofzuiger, makkelijk wendbaar en niet onbelangrijk: het heeft een lekker lang snoer (zeg maar gedag tegen het in en uit pluggen van de kabel). Het heeft ook een goede zuigkracht, waarmee van zowel de normale vloer als het tapijt de kruimels worden weggezogen.

Wat ik echt een leuke en toevoeging vind is het mondstuk met LED-verlichting. Het laat me zien waar al dat verborgen stof zit, dus ik weet zeker dat alles goed schoon wordt.

Prima stofzuiger!

K******@h********** 29-06-2024

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

Als tester, maar ook als koper van deze stofzuiger heb ik eerst de stofzuiger mogen testen. Ik vind het een fijne stofzuiger omdat hij soepel meerolt tijdens het zuigen. Omdat hij een lang snoer heeft waardoor ik nu niet 3x naar een ander stopcontact moet. Het gaat nu in 1x.
Hij is geschikt voor gladde vloeren
Voor het bankstel heb ik het kleine platte mondstuk gebruikt en dat ging heel goed, dierenharen, kleine snippertjes enz. Mijn bankstel zag er weer netjes uit.
Het kleine ronde borsteltje wat verwerkt zit aan de stofzuiger slang , was prettig in gebruik maar de borstel zou wat voller mogen zijn.

Pluspunten

• Lengte snoer
  • Grootte van kleine platte mondstuk

Minpunten

• Ronde borsteltje zou wat voller mogen zijn

tuinvrouw68 29-06-2024

testen philips stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

een prachtige stofzuiger, in een frisse olijfgroene kleur. verpakt in papier en ook de onderdelen zijn in papier verpakt met het oog op het milieu. De stofzuiger heeft een prima zuigkracht. Deze is gemakkelijk instelbaar. Ook de zuigmond bestaat uit 2 standen en is gemakkelijk in te stellen. halverwege de zuigsteel zit een borsteltje waarbij je gemakkelijk de plekken kunt zuigen welke stoot gevoelig zijn. dit is heel handig . Het snoer heeft een lengte van 9 meter en met de lange zuigslang heb je een totale lengte van 12 meter om te zuigen. Wel vind ik de stofzuiger behoorlijk aan de prijs en zou het mooi zijn wanneer er een handvat aan de bovenkant zit om de stofzuiger verticaal te kunnen tillen. verder een prima stofzuiger

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lange snoerlengte
  • zuigborstelte halverwege steel
  • verpakt in papier

Minpunten

• geen handvat om gemakkelijk te tillen
  • hoge prijs

AnneliesD 28-06-2024

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen!

Dit apparaat hebben wij mogen testen, wat gelijk opvalt is de goede zuigkracht. Trekt absoluut stof/haren en vuil aan wat met een eerdere stofzuiger toch minder goed opgenomen werd.
Het lange snoer van 12m zorgt ervoor dat je overal goed bij kan en niet hoeft te wisselen qua stopcontact.

De geïntegreerde borstel aan de steel/onder handvat is een slimme optie, bij hoekjes of trappen heb je al het hulpmiddel bij de hand en kan je gelijk door…

Het handvat aan deze stofzuiger is even wennen omdat het een eenzijdige grip heeft, zodat je de eerste keer denkt van houd dit wel goed vast als je bv de trap stofzuigt en het apparaat in de hand houd. Maar toegeven, dit went super snel!

Qua uitstraling oogt de stofzuiger zeer degelijk en de binnenkant waar de stofzuigerzak zit sterk. De kleur is ook verfrissend en leuk ondanks dat het hier om een apparaat gaat waar je met veel gebruik meer de kwaliteit waardeert uiteindelijk.

Kortom, een aanrader!

Jkr 27-06-2024

Geschreven voor: Philips XD8121/10 Tas

Ik gebruik deze stofzuig nu enkele welen en ben er zeer over te spreken. Om te beginnen is de zuigkracht erg goed en makkelijk aan te passen voor bijvoorbeeld kleden of meubelstukken. Daarbij is het snoer extra lang en beweegt de stofuizuiger goed mee tijden het lopen. Ook klikken de opzetstukken makkelijk vast, de zakken makkelijk los, en maakt hij relatief weinig geluid. Als laatste is ook het mondstuk zeer effectief. Door de vormgeving kan je goed bij alle hoekjes in de kamer zonder al te veel moeite.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht